“Wat?? Geen gratis Masterclass in april?”

“Waar blijft mijn uitnodiging voor de Positieve Masterclass van april?”, vraag je je misschien af.
“Nou, die komt er niet, deze maand…”

In mei is er weer een nieuwe Masterclass, maar deze maand geven we jullie de vrije hand om één van de meest waardevolle lessen van University of ME tot je te nemen. Deze les is het begin van alles waar University of ME voor staat en zich de komende jaren mee gaat bezig houden.

“Dat jij aan het roer staat, of aan het stuur zit en zelf de koers mag bepalen. En als je dat niet doet, je op een dag wel eens wakker zou kunnen worden in een leven, dat je niet meer als het jouwe herkent.”

De les van deze maand staat helemaal in het teken van het zorgen voor een gelukkig leven voor jezelf en jouw omgeving. Zeker in deze bijzondere tijd beseffen wij als geen ander dat de verantwoordelijkheid in alles bij jezelf ligt. Bij je gedachten, je overtuigingen, je dromen en je beren op de weg.

Deze maand kun jij de grootste stap nemen voor jezelf, door je te gaan verdiepen in wat University of ME jou te leren heeft. Dat is, dat jij zelf verantwoordelijk bent voor jouw geluk. Dat jij aan het roer staat, of aan het stuur zit en zelf de koers mag bepalen. En als je dat niet doet, je op een dag wel eens wakker zou kunnen worden in een leven, dat je niet meer als het jouwe herkent.

Geloof me, Marco en ik zijn daar allebei geweest. We hebben afscheid moeten nemen van mensen en spullen, die ons toen heel dierbaar leken. Nu, enkele jaren later, blijken ze vervangbaar te zijn geweest voor iets veel mooiers. En we zijn het soms allang weer vergeten wat we toen dachten te hebben, maar eigenlijk tekort kwamen.

University of ME is géén ‘online geluksklasje’

University of ME is niet zomaar een online training. Het is niet zomaar een ‘geluksklasje’ op internet. Onze quotes zijn niet ‘zomaar lekker geschreven’. Ze vertellen je iedere dag opnieuw, hoe jij een zinvol leven kunt leiden.

Nee, niet een leven met alleen maar geluk! Maar een leven dat je de weg naar geluk doet vinden, zodat je die kunt bewandelen wanneer je wil. En er gerust van mag afwijken, wanneer iets je daartoe verleidt.

Door het e-Book De Cirkels van Verlangen en Vertrouwen te kopen, koop jij de eerste routekaart van de weg naar geluk in jouw leven. Je krijgt er deze maand gratis de Podcast over ‘De Wet van de Aantrekkingskracht’ bij.

e-Book De Cirkels van Verlangen en Vertrouwen

Alles wat Marco en ik tot nu toe in ons leven geleerd hebben (en dat is heel veel) bracht ons tot de conclusie, dat die wet het belangrijkste is van wat de mensheid op dit moment in de tijd weet over hoe ons leven op deze planeet in elkaar zit. En waar het in het leven om draait.

De weg naar geluk opent tevens een nieuwe weg. Een weg naar een nieuwe samenleving. Een samenleving die niet langer gericht is op resultaten, kennis, macht, bezittingen en tekorten. Nee, het leidt tot een samenleving die begrijpt dat overvloed voor het oprapen ligt, maar dat die overvloed voor iedereen altijd en overal beschikbaar is. Overvloed die voor de volle honderd procent al in je lijf zit en in de natuur is terug te vinden.

De Wet van Aantrekkingskracht leidt naar een andere wet, namelijk die van Overvloed.

Koop het e-Book via universityofme.nl, en de podcast komt automatisch erbij in je winkelmandje en voor een heel klein bedrag (€9,99) vind jij de eerste routekaart op weg naar jouw geluk.

We wensen je heel veel geluk en we hopen je volgende maand weer te zien in de nieuwe MasterClass. Tot ziens!

“Bedenk goed dat één kers een kersenboom maakt en een kersenboom, een kersenboomgaard. “